Povrat robe

Naše proizvode možete vratiti u roku od 30 dana nakon kupovine. Ako je prošlo 30 dana od kupovine, nažalost, ne možemo vam ponuditi povrat ili zamenu.
Da biste ispunjavali uslove za povrat, vaš predmet mora biti nekorišćen i u istom stanju u kojem ste ga primili. Takođe mora biti u originalnom pakovanju.


Povrat sredstava
Nakon što proizvod koji vraćate bude primljen i pregledan, poslaćemo Vam e-poštu kako bismo vas obavestili da smo dobili vaš paket. Takođe ćemo vas obavestiti o odobrenju ili odbijanju povrata novca. Ako dobijete odobrenje, povrat će biti izvršen, a novac će Vam biti uplaćen na račun sa koga ste izvršili vašu uplatu), ili na vaš račun koji nam dostavite u slučaju da ste vašu porudžbinu platili pouzećem.


Kašnjenje povrata sredstava ili neizvršen povrat
Ako još niste dobili povrat novca, prvo ponovo proverite svoj bankovni račun. Možda će proći neko vreme pre nego što se povrat novca zvanično bude video. U slučaju da još uvek niste primili novac, kontaktirajte vašu banku. Često je potrebno nešto vremena za obradu pre obavljanja povrata novca. Ako ste sve ovo uradili i još uvek niste dobili povrat novca, obratite nam se na cincinbells@gmail.com ili na broj telefona 015347977.


Zamene
Predmete možemo zameniti samo ako su neispravni ili oštećeni. Ako želite da ga zamenite, pošaljite nam e-mail na: cincinbells@gmail.com kako bismo u najkraćem mogućem roku izvršili zamenu.

Dostava
Da biste vratili svoj proizvod, pošaljite ga na adresu Kikel, Kneza Miloša 19, 15000 Šabac, Srbija sa naznakom reklamacija Cin Cin Bells.
Bićete odgovorni za plaćanje sopstvenih troškova isporuke za vraćanje predmeta. Troškovi slanja se ne vraćaju. Ako dobijete povrat, troškovi dostave neće biti vraćeni već samo iznos kupljenog proizvoda.
Zavisno od mesta u kom živite, vreme za zamenu proizvoda može biti različito.
Kada otpremate predmet ka nama, razmislite o korišćenju usluge isporuke koja se može pratiti. U ostalim situacijama, ne garantujemo da ćemo dobiti vaš vraćeni predmet.